Пт, 15/11/2019, 12:29
Головна Реєстрація RSS
Вітаємо Вас, Гість
КАЛЕНДАР
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
ПЕРЕКЛАДАЧ

ПОШУК
Офіційне інтерне-представництво Верховна Рада України Міністерство освіти і науки України Український центр оцінювання якості освіти Київський регіональний центр оцінювання якості освіти Національна дитяча гаряча лінія
Щастя дитини-єдине дійсне щастя на землі.
Яків Чепіга


Усі ми мріємо про щастя та лагідну долю для наших дітей. У кожної людини є свої ключі від щастя. Основне завдання для педагогів Уманської міської гімназії – допомогти дитині знайти свій ключ до успіху, до щастя. Цим і пояснюється науково-методична проблема нашого навчального закладу – «Формування творчої особистості в умовах гімназії».
Робота над цією проблемою допомагає вчителям відкрити шляхи до успіху кожного учня, вказати шлях до самовдосконалення, якому немає меж.
Наша гімназія – це навчальний заклад, у якому учні є самими собою, заклад, який дає право вибору у всьому, заклад, де учні реалізують всі свої інтереси, здібності, заклад, у якому вчителі та учні почувають себе партнерами.
В основі навчально-виховної роботи покладено самовдосконалення особистості. Педагоги намагаються створити дитині умови, в яких вона розкриває свої здібності, творить своє життя, є сама собою і при цьому зростає духовно, творчо, інтелектуально, самовдосконалюється.
Реалізація усіх цих завдань іде через напрями діяльності – філологічний і математичний, роботу гуртків, факультативів, програми дозвілля, наукового товариства, школи мистецтв, організації колективної творчої діяльності учнів.
Головним результатом такої роботи є особистість, яка максимально може віднайти себе, спираючись у житті на такі ціннісні орієнтири – Україна, родина, честь, совість, здоров’я, любов.
З моменту створення гімназії йде десятий рік. До цього можна ставитись по-різному. Можна сказати: «Нам тільки десять років»,- і це буде справедливо – для історії це все-таки незначний відрізок часу. Але можна сказати й інакше: «Нам уже десять років», - і це також буде справедливо, бо за ці десять років наша гімназія пройшла значний і складний шлях, шлях формування іміджу навчального закладу, формування нової філософії діяльності всіх учасників навчально-виховного процесу - учнівського колективу, вчителів, батьківської громади. Необхідність філологічного і математичного напрямів викликана соціально-економічними, національними, культурно-освітніми потребами у формуванні морально і фізично здорового покоління, здатного адаптуватися до нових економічних реалій нашого життя, яке знає і виконує закони своєї держави. В Україні така робота ведеться передовими навчальними закладами, і ми сподіваємося зробити свій внесок у цю справу.


Чернишева Л.А., заступник директора
з навчально-виховної роботи